Bilder från Borga 2010

Jag sitter på moffas skoter och spanar. Och alla andra spanar p åmig =PJag på moffas skoterMen kasta snö då husse!Kasta nångång då husse
Jag kan fånga i munnen....Jag fångar....Jag kan hoppa högt....jag kan hoppa ur bild....Jag hoppar ur bild....Busar med moffaBus med moffaHär kommer jag och husse på mattes skoter. Iiha vad det går....Husse och jag kör mattes skoterVänta på mig husse.....Vänta på mig husse, jag vill åka mer...Ser nog nåt intressant....PoseGanska jobbigt....Jobbigt uppför....Det går fort nerför.......lättare nerförFjälluften suger....Fjälluften sugerDenna pulka både sov och åkte jag gott i.Denna pulka både åkte och sov jag gott iGanska grannt även om inte jag är med på bilden....Bländade vackert även om inte jag är medMåste visa mitt paradis.Härliga vyerDet är så stärkande och hälsosamt i fjällen....efter en dag på fjället så blir man lätt lite trötter på ögat.Trött blir man efter en hel dag på fjället.Jag busar med min kompis Dixzi vid klubben

Kommentarer
Postat av: Sandra

Hej!

Vad roligt att se att Lexi har fått det så bra. Jag tänker på henne ibland och undrar hur hon har det. Det var roligt att hitta fram till den här sidan. Hon har blivit riktigt stilig dessutom.



M.v.h.

Sandra

2011-03-18 @ 10:10:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0