Skruva den som Beckham

Idag så sov vi länge så klockan var lite över 10 när vi klev upp och åt frukost. Sen var tanken att jag å matte skulle ta en långprommis. I väntan på det så gick jag å husse ut och spelade lite fotboll. Det är så himla kul asså. Jag jagade, nickade, rullade, bet, vallade och skällde. Det slutade med att jag blev så trött att vi fick skjuta på prommisen och gå in och vila istället. Matte tycker nog det är skönt med vila oxå för hon påstår att jag snarkade inatt (hon somnade på soffan med mig).




                                  

Igår var jag med husse till Halmstad. Han skulle äta på Max. När vi kom fram till luckan så var det en glad tjej som sa hej där inne. "Henne måste jag tjena på" tänkte jag då och tog ett skutt. Husse fångade upp mig i farten, halvvägs genom fönstret in mot luckan. Tjejen i luckan blev paff, husse blev paff, men paffast blev nog jag. Vadå säga hej så glatt å sen får jag inte hoppa in och heja? Surt. Husse vet ju att jag kan hoppa ut genom fönstret på bilen för det gjorde jag ju en gång till farfar när han sa hej, det är ju ingen konst, jag är ju stor tjej nu.

Vill passa på att skicka en kram till mormor och morfar oxå....fick kramar från dom via matte idag när hon pratat med dom. Längtar verkligen jättemycket efter er. Vill komma upp och busa lite med och slicka lite på er, kanske bita lite på er oxå =) Å jag vill ju komma upp till stugan, matte säger att jag kommer trivas som fisken i havet där. Fast jag föredrar ju att säga att jag skulle trivas som Lexi vid matskålen full av mat....eller Lexi i en härlig dynghög att rulla sig i, eller...ja ni fattar.

Nu ska jag fortsätta vila så jag orkar prommisen.

Puss å kram till alla er där ute
Voff /Lexi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0