Mera bilder, från stranden och skogen

Underbart att springa på stranden


Full galopp, det är det här jag kallar livet.


Dödar gräs

Vattnet var liiite otäckt när det rullade in så där där jag skulle gå.

Jag älskar att springa

Husse kallar mig för djävulshund ibland, här ser jag ju nästan ut lite så.


Man blir törstig av att springa

Vid Lagan


Jag tog ett mer eller mindre ofrivilligt dopp...blev ganska förvånad och var lika fort uppe ur vattnet som jag kom i.

Efter doppet fick jag tokryck och sprang och skuttade omkring som en toka. Matte skrattade jättemycket.


Ståtlig

I skogen med husse och matte

Härlig hösteftermiddag strax innan kvällning.

Spanar lite med husse

Balansträning

Här studsar ett rådjur förbi, det är Bambi som är inringad. Jag har dock fullt upp med att hålla koll på matte så jag märkte det knappt, inte så jag brydde mig i alla fall. =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0