Kurselikurs

Idag har jag vart på valpkurs. Vi har gjort nej-övningar, då vart jag mest busig, tog inte matte riktigt på allvar. Sittövningarna klarade jag superbt, men fattas bara annat när jag vet att jag får smarrigt godis. En ny koppelövning gjorde vi oxå. Den gick oxå ganska bra, matte sa att den ska hon träna vidare med. Efter kursen så stannade vi kvar å fikade med några andra så vi var på klubben i nästan 5 timmar. Gissa om jag är tröttelina nu. Om du svarade ja så har du rätt.

Sova vidare nu.......zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz

Snark/Lexi

Kommentarer
Postat av: mona-Lisa

Så duktig du är Lexi,,,inte konstigt att du är trött.

Cissi o Zigge.

2009-10-21 @ 10:38:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0