Fredag igen.....

och det är ju riktigt mys för då behöver man inte kliva upp så tidigt på morgonen. Jag tycker inte om att kliva upp tidigt på morgonen. Och än värre är att kliva upp tidigt på morgonen och det är skitväder ute!!!! *Grymt*

Men nu är det som sagt fredag igen och det är riktigt mys. Själv så tänker jag tillbringa fredagkvällen i soffan lyssnades på matte så prasslar med sin chipspåse. Har jag tur så får jag oxå nå gott....jag brukar få det på helgerna. Husse är på fest med jobbet....tycker det var riktigt tarvligt att inte jag fick följa med för jag jobbar ju lika mycket som han och tillbringar lika mycket tid i lastbilen som han. Tarvligt var ordet för ikväll. Nog för att det är mys att tillbringa tid med matte i soffan men en fest med massa människor som kan busa och kela med mig är ju aldrig fel (även om matte påstår att jag är för liten för vilda fester =( )

Annars då? Jag har blivit en riktig sängmysare. Jag passar på att smita upp till sängen så fort jag kan när antingen husse eller matte vaknat och inte ser mig,,,,då sticker jag upp till den som ligger kvar och den som ligger kvar är ofta så trött att den inte orkar köra ner mig utan faktiskt tycker att det är lika mysigt som jag. Men om den som är vaken märker att jag smitit upp utan att fått lov (för ibland så får jag faktiskt lov) så blir dom lite tjuriga och säger att jag ska gå ner igen. Och detta är oftast matte eftersom hon är den som oftast är uppe först och är den som är mest emot att jag är i sängen. Husse tycker att jag borde få sova hela natten i sängen om jag vill. *Heja husse!*

Nu ska jag fortsätta njuta av fredagsmyset.
Hoppas ni har det bra i höstmörkret!

Voff och kram från Lexi och matte


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0