5 september 2009

Idag har jag varit på hästtävling. Det var Amanda och Zinosa som tävlade. Jag skällde bra en gång drfsn bst jsh jäyyrlugn. Satt snällt med husse och tittade intresserat på,,,eller så grävde jag en grop. En djup grop. Jag brydde mig knappt om hästarna. Efter det for vi till farfar där jag fick springa av mig på ängen. Såå kul!!!! Efter det somnade jag faktiskt i buren i bilen.

Har upptäckt min svans, oj vad skoj det är att jaga den. Den kan vara riktigt snabb och klurig att få fatt på =P

Vi var även och hälsade på Veronica och Kalle. Veronica ska hålla valpkursen som jag och matte ska gå på. Hon ska lära matte (och husse) hir dom ska säga nej till mig och bli mer bestämmande för just nu gör jag ofta lite som jag vill. Gissa om jag var trött sedan. Jag sov verkligen som en stock.

Matte har förresten varit på Gekås och handlat massor till mig. Jag har bl a fått en hundkorg som jag ligger i ibland. Dom har även skaffat galler som de kan sätta runt, det är inte lika kul.

Voff / Lexi

Kommentarer
Postat av: Cissi och zigges matte

Hejsan , det är Thomas moster som kommenterar.

Vilken söt liten Chocklad boll ni har.

Ni får ta henne med och hälsa på Cissi och Zigge.

Kolla gärna vår blogg,,,,

helgessons.blogg.se

Kram Mona-Lisa

2009-10-08 @ 11:29:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0