Jag ser spöken!!!!

Det är sant. Dom springer omkring på gården å busar. Jag står i fönstret å spanar på dom (och skäller som en toka). Just nu är det bara jag å matte hemma. Husse är på nån maskinmässa i Tyskland. Jag är faktiskt glad över att jag inte är med för jag tror inte jag gillar tysk mat, och tyska hundar skulle jag nog inte förstå så.... Jag är hemma och passar matte istället. Fast hon blir lixom skraj när jag skäller (så där utan anledning som hon säger, men det är ju spökena). Så frågan är om hon tycker att jag är så tryggt stöd, men jag ska visa henne att det är jag.

Annars då.... Jo det har ju vart en kursdag till. Jag var rätt duktig då oxå men som vanligt en av de som är mest på hugget. Det finns en stor kille där som verkligen tar det lugnt, jag kanske borde ge honom lite av min energi.

Idag har vi fått ett jätteglatt besked men jag är inte riktigt säker på att jag törs skriva om det här riktigt än men jag lovar att det kommer här om nåra dar. (Obs, jag ska inte få nån valpkompis i familjen)

Voffelivoff /Lexi

Kommentarer
Postat av: mona-Lisa

Nu blev jag nyfiken,,,ingen valp kompis,,,kan det vaara en annan kompis.



Vov Cissi o Zigge.

2009-11-12 @ 10:11:46
Postat av: Lexi

Hej Cissi och Zigge....

Ne, ingen kompis alls i familjen. Jag hade hoppats på en minigris när husse och matte fick besked om att vi skulle få köpa en gård....men det gick ju i stöpet så jag får nog ingen minigris =(

2009-11-15 @ 17:58:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0