Nytt underbart år......

Att julen blev en succé det vet ni ju. Men jag har nu även firat min första nyårsafton och även det gick toppen. Husse och matte hade två kompisar här på middag å sedan kom några till för att fira tolvslaget. Jag följde med ut och matte lekte massa med mig medan det small och brakade och var massa ljust runt omkring. Nemas problemas.

Idag var jag å matte på en mysig promenad, som vanligt var jag duktig när jag fick springa lös, kommer när matte kallar osv. Men som vanligt var jag inte duktig i koppel. Stackars matte blir så förtvivlad och alldeles svettig =) Men sen hände nåt, vi gick till Ozzy för hans husse fyller år och vi skulle fira honom. Då gick jag faktiskt helt ok i kopplet. Hos Ozzy så busade vi som vanligt massa. Vi har verkligen svårt att hålla oss ifrån varandra =P När jag å matte skulle hem sedan så gick jag i princip fläckfritt hela vägen hem. Ååå va matte var glad. Undra om jag ska vara lika duktig i morgon?

Imorrn så kanske jag å matte ska följa med husse och jaga. Matte har inte bestämt sig ännu men det vore ju ganska kul faktiskt.

Nu är det dax för mig att blunda lite. Att busa tar på krafterna.

Good night, sleep tight and don´t let the bed bugs bite =P

Kramsisar
/Lexi

Kommentarer
Postat av: Teresia

Hej sötnos!

Vi hade verkligen trevligt ikväll, synd att du skulle hem o äta kvällsmat.. Ses väl snart igen hoppas jag!



Lycka till med jakten ifall det inte blir du o jag imorgon.



puss kram OZZY

2010-01-02 @ 23:45:52
Postat av: mona-Lisa

Jag har kikat ut vilket hus ni har köpt.

Vi vill hemskt gärna komma o titta närmare.

Kram Mona-Lisa.

2010-01-13 @ 09:27:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0