Busy tjej....

....ja puh så fullt upp jag har. Så fullt upp att jag helt enkelt inte haft tiden och orken att skriva. Men eftersom jag förmodar att min älskade mormor och morfar är lite nyfikna på vårt nya ställe så lägger jag upp lite kort tänkte jag.

Mycket har ju hänt sen sist oxå och det ska jag skriva om. Lovar. Men inte just nu. Trötter. Lekt med Ajja idag så tassarna och knoppen pallar inte helt enkelt. Men allt är jättebra med mig i alla fall. Go, söt och snäll som vanligt =)

Här kommer lite foton:

Framsidan

En bit upp på vägen. Hallen till vänster ska rivas tyvärr.

Jag är ute å kollar mina ägor. Mycket ytor att springa på, massa åkrar runt om.

Baksidan

Hallen sett från ytterdörren. Trapp upp till övervåning. Dörr till vänster går bla till allrum med öppenspis.

Hallen igen, sett från sidan av trappen - mot ytterdörren

Köket

Utbyggnadsdelen mot baksidan

Ett av allrummen, innanför där ett sovrum i dagsläget

Sovrummet nere----får se vad det blir där. Jag nosar läget.

Oinredda vinden

De två små sovrummen på flyglarna upp ser ut så här

Sovrummet upp i utbyggnaden mot framsidan. (Och min svanstipp)

Å även i nya huset är jag toksöt så klart =)

Puss på er så länge.Ska ta lite sovmorgon i helgen och ladda upp lite energi så jag orkar skriva mer.
Voff

Kommentarer
Postat av: mona-Lisa

Tjusig stuga ....

Ni får plats med många barn.

Kram mona-Lisa.

2010-02-16 @ 08:15:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0