Mitt liv mellan 29 augusti och 4 september

Hej där igen!
Jag har ju varit ett gäng veckor hos Thomas och Vikkan nu. Min tanke är att berätta om mitt liv och mina dagar. Just nu är jag ute och busar med husse så jag satte matte i jobb att sammanfatta 29/8-4/9.

Den 29 augusti 2009 kom hon till oss, den lilla chokladbrunda, storärade och charmiga lilla grisen/räven/dingon....ja kärt barn har många namn. Allt gick så fort men våra hjärtan var beredda på att ta till sig en valp, men att vi skulle smälta så mycket, det var nog svårt att förbereda sig för. Hon har tagit oss med storm.

Första dagen var omtumlande, direkt från "gammatte" till farfar med nya matte och husse. Där fick jag busa med Ajja och gå på upptäcksfärd. Sedan hem till nya hemmet. Jag snosade runt en massa och det blev även några pölar plus en hög inne. Sånt som händer.

De kommande dagarna fick jag träffa och nusa med Jack Russel-valpen Ozzy. Jag tog för mig och var riktigt tuff trots att han var väldigt på. Jag kände mig hemma rätt fort. Efter första dagen har jag bara kissat inne två gånger. Är med husse på jobbet. Tycker inte(!) om buren. Oj, vad jag kan sura då. Jag är ganska duktig men oim jag inte vill lyssna på husse eller matte, då skiter jag i det oavsett vad dom lockar med.

Voff!

Kommentarer
Postat av: Ozzy/ Teresia

Tjena Lexi! Spanar in din blogg, tyvärr får jag ingen egen, men jag får vara med i mattes blogg då och då.



Hoppas vi ses snart sötnos, så att vi kan busa massor.



Puss med kram / Ozzy

2009-10-08 @ 08:45:07
URL: http://skimrandeguld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0