Ytterligare en dag på jobbet....

....å puh så trött man blir. Det var kurs idag igen. Massa övningar och jag klarar dom flesta jättebra, eller i alla fall ok. Det är riktigt skoj iaf.

Jag hade rätt, som jag skrev i förra inlägget så tordes jag inte skriva om nåt kul som skulle hända...och tyvärr gjorde jag nog rätt i det. För vi blev snuvade på en gård som vi blivit informerade om att vi skulle få =( Men vi ger inte upp och ger oss ut i jakten igen.

Vad har hänt mer? Jo jag har rymt två gånger. Ingen kan kalla mig korkad för jag har minsann kommit på hur bra jag kan gömma mig i skydd av mörkret. Jag å mörkret har lixom samma färg =) SÅ jag har tatt två rundor á fem minuter å husse och matte blev jätteskärrade. Hihi....busigt va?!?! =D

Nu ska jag mysa lite men jag skriver snart igen.

Voffvoffvoff

Kommentarer
Postat av: mona-Lisa

Jag vill trösta dig med att det säkert dyker upp ett ställe som är mycket finare och billigare.

Kram mona-Lisa

2009-11-18 @ 08:28:29
Postat av: mona-Lisa

Hej,,,är det inte på tiden att du berättar för alla vad jag kommer att GRATTULERA till....



Grattis från oss alla i familjen Helgesson

2009-12-01 @ 11:52:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0